ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Program și vizionare

Unde se află QuadroShop?
Ne puteți găsi în Cluj-Napoca, str. Napoca 2-4, etaj I, ap. 67.

Care este programul QuadroShop?
Luni-vineri:10.00-13.00 - 14.00-18.00

Pentru vizionări ale lucrărilor e necesară PROGRAMARE PREALABILĂ prin e-mail sau telefon.

 

Unde este cea mai apropiată parcare?
În curtea interioară a clădirii, pentru o perioadă limitată (30 min.).

În zona centrală a orașului sunt două parcări disponibile:

  1. Parking Primărie, Piata Lucian Blaga (Păcii)

Număr locuri: 382

Tarife:

0 - 30 minute - 1,50 lei

31 - 60 minute - 2,50 lei

1,01 - 1,30 ore - 3 lei

1,31 - 2,00 ore - 3,50 lei

2,01 - 2,30 ore - 4 lei

2,31 - 3,00 ore - 4,50 lei

3,01 - 3,30 ore - 5 lei

3,31 - 4,00 ore - 5,50 lei

4,01 - 4,30 ore - 6 lei

4,31 - 5,00 ore - 6,50 lei

5,01 - 5,30 ore - 7 lei

5,31 - 6,00 ore - 7,50 lei

6,01 - 7,00 ore - 8 lei

7,01 - 8,00 ore - 8,50 lei

8,01 - 24,00 ore - 12 lei

  1. Parcare Piața Unirii, în spatele Bisericii Sfântul Mihail

Număr locuri: 103

Tarif: 2 lei/ora

Informații suplimentare la: http://www.primariaclujnapoca.ro/parking-uri.html

Trebuie programare pentru vizionarea lucrărilor?
Vizionarea lucrărilor necesită o PROGRAMARE PREALABILĂ, prin e-mail sau telefon.

NOTĂ: Am aprecia dacă ne-ați putea anunța în prealabil, pentru a pregăti lucrarea/ lucrările pe care doriți să le vizionați. Vă mulțumim pentru înțelegere.

 

Cum se actualizeazădatele de contact?
În secțiunea Informațiile mele puteți edita adresa de e-mail, numele de utilizator și parola, precum și abonarea/ dezabonarea la comunicările noastre comerciale. Pentru a confirma orice modificare a datelor trebuie să introduceți parola curentă și să faceți click pe Salvează.

Editarea adresei de livrare se poate face selectând Adresele mele, din contul dumneavoastră sau din subsolul paginii.

Cum se schimbă parola?
În secțiunea Informațiile mele introduceți parola curentă în câmpul Parolă curentă, noua parola în câmpul Parolă nouă, precum și în câmpul Confirmare. Faceți click pe Salvează pentru a confirma modificările.

Dacă ați uitat parola și trebuie să o resetați, vă rugăm să parcurgeți pașii următori:

Click aici pentru a merge la pagina Ați uitat parola?

  -sau-

Dacă doriți să resetați parola în orice alt moment, fără a reveni la această pagină de Întrebări frecvente, accesați Autentifică-te din partea superioară a paginii. Faceți click pe Ați uitat parola? pentru a deschide pagina care vă permite resetarea acesteia.
Veți primi un e-mail cu un link pentru confirmarea cererii de schimbare a parolei. Accesarea acestui link va reseta parola actuală. După aceasta veți primi un e-mail cu o nouă parolă, pe care o puteți folosi în pagina Informațiile mele, pentru a seta parola dorită.

Cum se șterge contul?
Dacă doriți să vă ștergeți contul, vă rugăm să ne trimiteți un email la adresa: office@quadroshop.ro cu subiectul „ȘTERGERE Cont”.

Cum se gestionează abonarea/ dezabonarea la comunicările comerciale Quadroshop?
În secțiunea Informațiile mele găsiți cele două tipuri de comunicări:

  • Abonați-vă la buletinul nostru de știri!
  • Primiți oferte speciale de la noi și partenerii noștri!

Selectați tipul de comunicare la care doriți să vă abonați. Dacă sunteți deja abonat, deselectați tipul de comunicare la care doriți să renunțați.
Pentru a confirma modificările, introduceți parola curentă și faceți click pe Salvează.

Ce reprezintăArtiștii mei?
În secțiunea Artiștii mei puteți să creați o selecție bazată pe interesele dumneavoastră.
Pentru orice artist din lista respectivă veți primi un e-mail când lucrări noi devin disponibile pe QuadroShop.

Cum se verifică starea comenzilor?
Din contul dumneavoastră selectați Istoric și detalii comenzi.
Pentru a urmări un colet în tranzit, faceți click pe Detalii.

Dacă după vizitarea paginii pentru comenzi mai aveți întrebări, vă rugăm să ne contactați la (0040)–264-431105,luni, miercuri și vineri între orele 10:00–14:00 iar marți și joi între orele 14:00–18:00 sau prin        e-mail la: office@quadroshop.ro.

Servicii QuadroShop

Cum pot să îmi evaluez lucrările?
Pentru evaluări vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la: office@quadroshop.ro, care să cuprindă câteva imagini și datele tehnice (tehnică, suport, dimensiuni, semnătură) ale acesteia. Un reprezentant QuadroShop vă va contacta pentru a stabili o întâlnire.

Care sunt costurile unei evaluări?
Evaluarea este gratuită.

Cum pot primi oferte cu lucrările artiștilor mei preferați?
Dacă ați creat deja o listă în secțiunea Artiștii mei, de fiecare dată când o lucrare semnată de unul dintre artiștii Dvs. preferați apare în oferta noastră, veți fi automat înștiințat prin e-mail.