CUM CUMPĂR?

Crearea contului
Creați un cont pentru a beneficia de serviciile QuadroShop.
Prin contul dumneavoastră, puteți să achiziționați lucrări și să urmăriți starea comenzilor. De asemenea, puteți să vă creați lista artiștilor preferați pentru a primi actualizări atunci când sunt încărcate lucrări noi ale acestora.
La crearea unui cont, puteți opta pentru tipul de comunicări la care doriți să vă abonați. Aceasta se poate modifica în orice moment după crearea contului.

Căutarea unei lucrări / unui artist

  1. Din caseta de căutare puteți găsi lucrări, folosind numele unui artist sau titlul lucrării.
  2. Din meniu, poziționând cursorul pe una dintre categorii (Pictură, Grafică, Sculptură, Artiști), puteți efectua căutări specifice, în funcție de stil, subiect, tehnică sau numele artistului.

Lista artiștilor poate fi accesată poziționând cursorul pe caseta Artiști. Selectarea numelui vă va direcționa spre pagina care cuprinde toate lucrările artistului selectat (actuale sau vândute recent).

Înregistrarea unei comenzi

Pentru a achiziționa o lucrare:
Pasul 1 - Faceți click pe imagine pentru a ajunge la pagina lucrării. Aceasta conține datele tehnice și imaginea. Pentru a mări imaginea poziționați cursorul în interiorul chenarului.
Pasul 2 – Pentru a cumpăra lucrarea, folosiți opțiunea Adaugă în coș. Pentru a adăuga și alte lucrări, în fereastra care confirmă adăugarea cu succes în coș, faceți click pe Continuați cumpărăturile. Dacă doriți să achitați, continuați cu pasul 3.
Pasul 3 – Pentru a achita lucrarea selectată, faceți click pe Pasul următor. Astfel ajungeți la sumarul coșul dumneavoastră. Pentru a continua faceți click pe Pasul următor.
Pasul 4 – Introduceți adresa dumneavoastră de facturare și de livrare. Dacă doriți să modificați adresele introduse anterior, folosiți opțiunea Actualizează. Dacă doriți ca adresa de facturare să difere de cea de livrare, debifați căsuța din partea superioară. Pentru a continua faceți clic pe Pasul următor.
Pasul 5 – Lucrarea achiziționată poate fi ridicată de la sediul nostru din Cluj sau expediată prin curierat rapid. Selectați modalitatea de livrare, iar după acceptarea termenelor serviciului, faceți click pe Finalizați comanda.

NOTĂ: Transportul în țară se face prin curierat rapid și este gratuit. QuadroShop oferă consultanță pentru exportul lucrărilor. Costul procedurilor de export și transportul vor fi facturate separat.

Pasul 6 – Selectați modalitatea de plată și faceți click pe Confirm comanda.

Pasul 7 – După ce ați confirmat comanda, sistemul nostru va genera automat numărul de factură și veți primi un e-mail de confirmare care conține detaliile comenzii.

Gestiunea coșului dumneavoastră

Lucrările introduse în coșul de cumpărături vor rămâne acolo dacă nu sunt eliminate. Pentru a elimina ceea ce nu doriți să achiziționați, procedați în felul următor:
Pasul 1 - Faceți click pe pictograma coșul de cumpărături pentru a vizualiza detaliile acestuia.
Pasul 2 - Faceți click pe pictograma Șterge din ultima coloană a coșului de cumpărături.

Prețul de cumpărare și taxe

Prețul de cumpărare este cel afișat. Acesta include taxa pe valoarea adăugată (TVA) și taxa pentru arta plastică (TAP). În afară de prețul afișat pe site QuadroShop nu percepe niciun alt comision.

Pentru cetățenii români, plata se face în lei, iar pentru nerezidenți este posibilă plata în EUR, HUF, GBP, USD, CHF. Conversia valutară se face la cursul de referință BNR din ziua achiziției.

Cumpărătorul va fi, de asemenea, responsabil care vor fi facturate separate.

Vă rugăm să verificați costurile vamale pentru țara dumneavoastră.

Metode de plată

QuadroShop acceptă următoarele metode de plată:

  • online, prin card bancar, Visa sau Mastercard 
  • în numerar sau prin card la terminalele POS, la casieria QuadroShop;
  • ramburs
  • transfer bancar

Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont al titularului cu numele www.plationline.ro
 

Pentru asistență vă rugăm să contactați un reprezentant QuadroShop la (0040)–264-431105, luni, miercuri și vineri între orele 10:00–14:00 iar marți și joi între orele 14:00–18:00 sau prin e-mail la: office@quadroshop.ro.

Dificultăți legate de plată

Card de credit:
Despre Codul CVV
Dacă utilizați un card de credit pentru achiziții, vi se va cere codul CVV2 (Card Verification Value) sau CVC2 (Card Verification Code). CVV este un număr din trei cifre imprimat în partea dreaptă a spațiului destinat semnăturii de pe spatele cardului.

În cazul în care cardul dumneavoastră de credit este refuzat în timpul achiziției, vă rugăm să încercați sfaturile de mai jos. Dacă întâmpinați în continuare probleme vă sfătuim să contactați banca emitentă pentru rezolvarea lor.

Verificați informațiile introduse în timpul finalizării comenzii:

• Ați schimbat adresa de facturare recent?

• Ați introdus corect codul CVV?

• Aveți un card nou, cu o noua dată de expirare?

Revizuirea politicii de alertă antifraudă a băncii dumneavoastră.

Banca dumneavoastră poate considera suspectă orice activitate care include comenzi online pentru prima dată sau achiziții de mare valoare (indiferent de fondurile disponibile) – în special cele realizate online. Banca vă poate solicita să ne contacteze și să autorizeze achiziția înainte de a vă permite finalizarea tranzacției.

Revizuirea limitei zilnice de tranzacționare.

Cele mai multe bănci au limite de utilizare a cardurilor. Dacă ajungeți la această limită, banca ar putea bloca contul, pentru orice activitate în acea zi, indiferent de fondurile disponibile.

Politica de returnare
Din momentul în care primiți lucrarea comandată, dacă nu sunteți pe deplin mulțumit / mulțumită, aveți paisprezece(14) zile pentru a ne anunța că doriți să o returnați. Vă rugăm, de asemenea, ca aceasta să fie expediată în termen de patrusprezece (14) zile, începând cu ziua în care ne-ați comunicat intenția de retragere din contract, folosind același serviciu de transport.
Eligibilitate

  • Sunteți eligibil pentru rambursarea sumei achitate doar în cazul în care ne-ați comunicat și expediat lucrarea în termenul menționat. QuadroShop își rezervă dreptul de a amâna rambursarea sumei până la primirea lucrării.                            

Pasul 1 – În termen de paisprezece (14) zile de la primirea comenzii, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la: office@quadroshop.ro, pentru a ne comunica intenția de returnare a comenzii.
Pasul 2 – Reîmpachetați lucrarea folosind materialele originale de ambalare. Dacă ați aruncat deja ambalajul original, veți achiziționa materiale de ambalare noi, astfel încât expedirea să se facă în condiții de siguranță. Vă rugăm să consultați Regulile de ambalare (atașate mai jos) pentru instrucțiuni despre împachetarea în condiții de siguranță a lucrărilor.
Pasul 3 – Vă rugăm să expediați lucrarea direct la sediul QuadroShop, folosind același serviciu de transport.
După livrarea în condiții de siguranță și în starea inițială a lucrării, QuadroShop va procesa rambursarea sumei datorate, folosind aceleaşi modalităţi de plată, aceeași valută și aceeași rată de schimb (cursul BNR din data vânzării), precum cele folosite pentru tranzacţia initială (minus costurile de transport și taxele vamale internaționale, dacă este cazul) în termen de maxim 14 zile de la notificarea cu privire la intenția de returnare a comenzii livrate dar nu înainte de recepționarea produselor care au făcut obiectul vânzării.

Informații suplimentare despre returnarea lucrărilor

  • Comunicarea intenției de returnare se va face:

-        în scris după modelul de formular de retragere prevăzut în OUG 34/2014

-        în format electronic, pe site-ul www.quadroshop.ro

• QuadroShop nu este responsabil pentru coletele nelivrate.

• Vă rugăm să rețineți că taxele pentru returnare vor fi reținute din suma rambursată.

  • QuadroShop își rezervă dreptul de a refuza orice colet care nu îndeplinește întocmai condițiile de returnare, este uzat fizic sau deteriorat.

Lucrări sau colete deteriorate

Pasul 1 – În termen de paisprezece(14) zile de la primirea comenzii, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la: office@quadroshop.ro, pentru a ne oferi informații despre comanda dumneavoastră.

Pasul 2 – Păstrați ambalajul original!

Pasul 3 – Vă rugăm să fotografiați lucrarea și ambalajul deteriorat și să ne trimiteți aceste fotografii la: office@quadroshop.ro.

Pasul 4 – Un reprezentant QuadroShop vă va contacta pentru a discuta pașii următori.